خبرهای داغ:
گفتگو با نماینده خمین در مجلس؛

اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق سنی‌نشین از شاخصه‌های برادری و برابری مسلمانان کشور است 

باید آسیب شناسی کرده و نیاز‌های اهل تسنن را بسنجیم و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این عرصه‌ها را افزایش دهیم. 
کد خبر: ۹۶۲۷۵۳۹
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶

«محمد بیات» نماینده خمین در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در مناطق سنی نشین کشور و تاثیر این اقدامات بر افزایش وحدت و همدلی میان اهل تسنن و تشیع اظهار کرد: با توجه به اینکه اتحاد و انسجام، شیعه و سنی نمی‌شناسد و مسلمانان خود را با هم برابر و برادر می‌دانند و این مهم باید در عمل ثابت شود، یکی از شاخصه‌های عمل همین اردو‌های جهادی هستند. 

وی افزود: اقدام افرادی در گروه‌های جهادی با ارائه خدمات پزشکی، عمرانی و اموزشی در حاشیه شهر‌های سنی نشین و مناطق مرزی، تحسین برانگیز است و این اقدامات علاقه و وحدت اهل تسنن را بیشتر کرده است.
 
نماینده خمین در مجلس گفت: اگردشمن بخواهد فضایی بین پیروان اهل تسنن و تشیع در کشور ایجاد کند همین خدمت رسانی بی چشمداشت گروه‌های جهادی، باعث خنثی کردن توطئه دشمنان خواهد شد و قابل تقدیر است.
 
دبیر فراکسیون پیشرفت و همدلی مجلس یادآور شد: در مقابل این خدمات است که هموطنان اهل شیعه وقتی برای زیارت عتبات از مناطق مرزی سفر می‌کنند، هموطنان اهل تسنن آنها را برای پذیرایی در منازل خود پذیرایی می‌کنند و این نشانگر وحدت دو طرفه شیعه و سنی است. 

بیات برای استفاده بیشتر از این ظرفیت نیز پیشنهادکرد: باید آسیب شناسی کرده و نیاز‌های اهل تسنن را بسنجیم و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در این عرصه‌ها را افزایش دهیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار